Eszti
15 napra a Level Klinika sikeres diétája

Reggeli (minden napra): 1 narancs, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy tea édesítőszerrel

1. nap

Ebéd: 1 narancs, 1 tojás, 1 tejföl, 2 kétszersült, 1 csésze kávé vagy tea.

Vacsora: 2 paradicsom, fél fejes saláta, 2 tojás, 2 kétszersült, fél tejföl.

2. nap

Ebéd: 1 narancs, 1 tojás, 1 tejföl, 2 kétszersült.

Vacsora: 6 dkg tatár, 1 paradicsom, 1 narancs, 1 kétszersült, 1 csésze kávé vagy tea, fél tejföl.

3. nap

Ebéd: 1 narancs, 1 tojás, 1 fejes saláta, 1 tejföl.

Vacsora: 3 szelet párizsi, 1 narancs, 1 kétszersült, 1 csésze kávé vagy tea, fél tejföl.

4. nap

Ebéd: 12,5 dkg túró, 1 paradicsom, 1 csemege uborka, 1 kétszersült.

Vacsora: 6 dkg tatár, 2 paradicsom, 1 alma, 1 kétszersült.

5. nap

Ebéd: 20 dkg gépsonka, 1 paradicsom, 1 kétszersült.

Vacsora: 25 dkg zöldség (vízben főtt), 1 tojás, 1 paradicsom.

A diéta után minden hétfőn:

Reggeli: 1 pohár citromos víz.

Ebéd: 1 alma, 1 kétszersült.

Vacsora: 1 tojás, 1 paradicsom, 1 kétszersült.

Az 5. nap után 2-5 kg-os fogyás tapasztalható. A diéta 1-3-szor ismételhető. a 15. napig 20 kg-os fogyás tapasztalható, és a fogyás marad abban az esetben, ha minden hétfőn a hétfői diétát betartjuk.

Hozzávalók 5 napra: 1 csemege uborka, 25 dkg zöldség, 12 dkg tatár, 12,5 dkg túró (sovány), 20 dkg gépsonka, 1 db alma, 3 szelet párizsi, 10 db narancs, 5 db tejföl, 8 db paradicsom, 6 db tojás, 21 db kétszersült, 2 db fejes saláta.
20 Responses
  1. Névtelen Says:

    Ez elegge hardcore. :) krisz


  2. Eszti Says:

    Nem olyan vészes, csak az első 5 nap. Nekem már kifejezetten hiányzik ez az étrend :)


  3. Névtelen Says:

    Mi az a tatár?


  4. Eszti Says:

    A tatár az darált marhahús. Nyersen fogyasztandó, de előtte be kell fűszerezni.


  5. Névtelen Says:

    Mennyi 1 tejföl?



  6. brizzy Says:

    Hat igen, volt egy ilyen erzesem, hogy ezt csinaltad, es correct volt!!!:-)
    Ugyanis epp egy honapja csinaltam vegig en is, es az eredmeny is hasonlo volt, en is tudom ajanlani mindenkinek, de valoban kell a kitartas es a "bekemenyites" maskepp nem mukodik, na es UTANA MEGALLNI, hogy ne essunk neki az etelnke, barminek, az meg csak igenyel kitartast, es nem is kicsit!!!:-)


  7. Névtelen Says:

    Ha ennyire ajánljátok akkro lehet én is kipróbálom. Utána nem indul meg rohamos hízás, ha visszaálltok egy odafigyelős étrendre? krisz


  8. brizzy Says:

    Elnezest Eszti, de Krisznek valaszolok, gondolom mostnaban "surubb" az elfoglaltsagod, a Richard miatt, ami ertheto.
    Szoval Krisz, ha odafigyelos etkezst folytatol, akkor nem jon vissza, mint irtam mostmar 2 honapja ,hogy vegigcsinaltam, de nem jott vissza:-)


  9. Névtelen Says:

    Koszi a valaszt brizzy! :) Kr.


  10. brizzy Says:

    szivesen, maskor is,barmiben ami fogyassal kapcsolatos mindig szivesen segitek, tudom milyen erzes.....


  11. Névtelen Says:

    Én is kipróbáltam és csak elhatározás kérdése, a végére teleeszed magad, lgalábbis én ugy éreztem:D
    120 kgot mutatot a mérleg és kicsit megijedtem, ezért probáltam ki.2 hét alatt 10 kgot fogytam, méghozzás karácsony alatt, ugyhogy kísértés az volt:D


  12. J. Laci Says:

    Sziasztok! Én 26 éves fiú létemre csináltam végig, csak nem 15 hanem 20 napig. 174cm-es magasságomhoz 85,5kg voltam.Sokaltam!Az első hét nagyon nehéz volt, de kitartottam. A második héttől mintha elvágták volna az éhségérzetem.Innentől kezdve keztem fogyni is.Napról napra éreztem hogy megyek össze.A nadrágok estek le rólam, mindegyikhez öv kellett. A 15. nap után úgy gondoltam, ha ilyen jól érzem magam ezekkel a kajákkal is ráhúzok még egy hetet. A végeredmény 73kg 20 nap alatt, kevéske szenvedéssel. Szerintem nem rossz.Azóta ha érzem hogy feljött egy két kiló, csinálok egy öt napos diétát. Pénzügyileg volt egy kicsit rossz, mivel a fél ruhatáram cserére szorult.Ha most felveszek egy farmert ami akkoriban még szűk volt, most pedig bő, rájövök milyen dagadt is voltam!


  13. Éva Says:

    Tudnál nekem arra válaszolni, hogy minden hétfőn be kell tartani vagy csak a fogyókúra után(15 nap) a hétfői rendet.


  14. petiné Says:

    Szia eszter! ha nem tudom megeni a nyers hust?


  15. Névtelen Says:

    Szia!
    Nekem is az lenne a kérdésem,hogyha nem tudom megenni a nyershúst akkor azt m,ivel lehet helyettesíteni, Várom válaszod,mert holnap elszeretném kezdeni a diétát!

    Előre is köszönöm:

    Ibolya


  16. Névtelen Says:

    Szia!
    Nekem is bejött ez a diéta. Én nem a nyers hús hanem a macera miatt váltottam tatár helyett marhasonkára. (bolero sonka).Azzal is bejött.
    Ági


  17. Névtelen Says:

    Sziasztok!
    Nekem nem volt sok feleslegem, de az a 4-5 kiló a szokásos problémás helyeken (úszógumi) és nem ment a letornászás... Most vagyok túl egy három hetes diétán, amit szerintem jól lehet bírni és le is ment, amitől meg akartam szabadulni. Vega lévén variáltam rajta pár dolgot (tojás helyett mozzarella, tatár helyett vega pástétom, gépsonka helyett kevésbé zsíros Pannónia sajt) és így is működött. Csak ajánlani tudom!!!


  18. Kitti Says:

    Szia!
    Az, hogy fél fej saláta, az mit jelent? Milyen formában?
    Köszönöm
    Kitti


  19. Tecu Says:

    Én ma vágtam bele ebbe a diètába.Szerintem jól hangzik és szeretem is ezeket a hozzávalókat.Most 10 napig szeretném csinálni mert sok a súlyfelesleg.Jó lenne ha valaki csatlakozna mert együtt könnyebb :)