Eszti
Bármennyire is igyekeztem késleltetni, eljött az a pillanat, hogy pulóvert kellett vásárolni. Egy órát jártam a Westfield-et, de pulóvert nem találtam.

Ami hosszúujjú, az túl vékony ahhoz, hogy pulóvernek lehessen nevezni. Kardigán az van dögivel, de az alá hozzáillő rövidujjút kell venni.

Vicces, hogy tél van, de a boltok kínálata kimerül kabátban és kardigánban. Ami ezen felül kapható, az mind rövidujjú póló, spagettipántos felső, miniruha stb. Télen.

Ami hosszúujjú jól néz ki, annak a legtöbbje annyira átlátszó, hogy nem is értem, mit keres szexbolton kívül.

Ami a fogason jól néz ki hosszúujjú, annak olyan mély a dekoltázsa, vagy annyira kivágott a válla, vagy a háta van olyan hülyén megoldva, hogy nem lehet melltartót venni alá.

Ami jól is néz ki, hosszú ujja is van, s pulóvernek ugyan nem nevezhető, de a célnak azért megfelelne, az vagy xxxxxS-es méretben vagy pedig xxxxxxxL-es méretben kapható, de az enyémben még véletlenül sem.

Úgyhogy a végén vettem 2db 3/4-es ujjú, közepesen vékony felsőt és nagyon reménykedem, hogy találok olyan weboldalt, ahol lehet normális áron az én igényeimet kielégítő pulóvert kapni. Ha nem, akkor jövőre még mindig tervezek Budapestre látogatni, s akkor majd feltankolok ott ruhaneműből.