Eszti


Nagyon kicsi gyereknek nagyon világosszőke voltam, de aztán besötétedett a hajam. Anyukám szerint barnába hajló sötétszőke lettem, szerintem meg vörösesbarna. Nade a lényeg, hogy soha nem volt még festve. Ill. egyszer igen, de akkor csak egyetlen árnyalattal sötétebbre, senkinek fel sem tűnt.

Sokat kacérkodtam azonban a gondolattal, hogy milyen lennék fekete hajjal. Meglépni eddig azért nem mertem, mert féltem, hogy túl nagy lenne a kontraszt a nagyon fehér bőrömmel. Olyan Morticia Addams-es :) Viszont most kaptam Richard nagymamájától némi pénzt a születésnapomra, azzal a kikötéssel, hogy csakis és kizárólag magamra költhetem. Elérkezettnek láttam hát az időt arra, hogy befestessem feketére. És igen, Morticia Addams-es lettem, de imádom :) Richard is, aki a festés óta csak Tish-nek hív :) A fodrász kétségbeesetten próbált ugyan meggyőzni, hogy ne feketét, hanem inkább sötétbarnát akarjak, de nem tudott meggyőzni.

A környezetem reakciói tetszettek.

Tegnap volt egy családi összejövetel, úgyhogy frissen láthatta mindenki a szombati festés eredményét. (És olyan sminket használtam, hogy még jobban kiemelje a feketét)

Az anyósom mosolyogva jegyezte meg, hogy jól áll. Lili, akitől a pénzt kaptam, úgyszintén.

A fiatalabbik sógorom először csak furcsán nézegetett, nem tudta eldönteni, mi a fura a megjelenésemben. Aztán vigyorogva megkérdezte, hogy ezt mikor csináltattam.

Az idősebbik sógorom azt kérdezte, hogy ezt miért csináltattam. Mondtam neki, hogy „midlife crisis” amire ő csak annyit közölt, hogy ahhoz még fiatal vagyok. Én erre meg visszakérdeztem, hogy honnan tudja, hogy meddig fogok élni. Tudom, morbid a humorom…

Richard egyik unokatestvérének a felesége teljesen le volt nyűgözve.

A munkahelyemen is érdekesek voltak a reakciók.

Nikolai elismerően végigmért és közölte, hogy nagyon jól áll.
Elmina inkább arról kérdezett, hogy sok fekete hajú ember van-e Magyarországon, ami miatt úgy döntöttem, hogy én is az akarok lenni.
Patrick megállt az asztalom előtt és közölte, hogy először azt hitte, hogy valaki idegen ül a helyemen. Később pedig megjegyezte, hogy az Addams Family főcímzenéje megvan a telefonján, ha akarnám csengőhangnak :)
Matt vigyorogva azt kérdezte, hogy és szőke mikor leszek.
Ross (az egyik igazgató) meglátott, megtorpant és döbbenten annyit mondott, oh, új a hajad. Mondtam neki viccelődve (vele a hangulatától függően lehet viccelni), hogy kamasz koromban elfelejtettem lázadni, úgyhogy épp itt az ideje, hogy behozzam a lemaradást.
Steve (a másik igazgató, eredetileg az ő titkárnőjeként vettek fel engem, Ross titkárnőjének a feladatait csak akkor vettem át, amikor ő felmondott és nem vettek fel a helyére senkit) csak rám nézett, amikor Patrick észrevette a hajam, de nem szólt egy szót sem, csak mosolyogva ivott egy kortyot a kávéjából.
Don, aki Steve öccse és a cég egy másik részlegének az igazgatója pedig nem értette, hogy miért néz mindenki engem, aztán meglátta, de ő sem kommentálta a látottakat, csak mosolygott.
Yahn kb. velem egyidős, rajta látszott, hogy észrevette a hajam, elismerő pillantásokat is kaptam tőle, de kommentálni nem kommentálta.
Angelo kollegám pedig szemmel láthatóan nem vette észre a változást, vagy ha észre is vette, reakciót nem váltott ki belőle.

Ha fogynék 30 kilót, akkor egy vérvörös rúzzsal tényleg úgy néznék ki, mint Morticia Addams :)

Ma este meg még könyvklub is lesz, majd figyelem ott is a reakciókat :)